Wilhelmindes Janni

Wilhelmindes Janni är en stencool D-ponny på 145 cm , född 1987 .
Jag delar Janni med en tjej vid namn Matilda Sundberg .
 
Jag har haft Janni i ungefär 1 år och hon kommer från samma ägare som hade Joseph innan jag köpte honom .
I våras började jag och Janni hoppa några lokala hoppningar .
 
Jag har aldrig stött på en ponny med sån vilja att hoppa som Janni .
Innan Janni hamnade med mig och Matilda hoppade hon upp till MSV:B hoppning .
Jag har lärt mig så enormt mycket inom hoppningen på denna ponny , det går inte att förklara hur mycket hon har gett min ridning .
 
 
Vi ska nu i höst iväg på mer lokala hoppningar .
Målet är att vara placerad i en L:B , men det är jag säker på att vi fixar !
 
Jag älskar denna ponnyn enormt , hon är underbar .
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0