Förlåt , åter igen !

Nu ska jag försöka blogga igen , ordentligt alltså .
Men jag har verkligen inte haft tiden till datoor ! Jag har hittat på så mycket annat med mina vänner osv , och sen också varit i stallet i flera timmar ! 
Men jag måste verkligen fixa fram en ordentlig design också , så det blir roligar att läsa + roligare att blogga .
 
Igår var jag iallafall på Glada Hästen I Spiltan och kollade med mamma . Därefter åkte vi hem ca 2700:- fattigare!
Köpte ett par Bocaj stövlar , dock inte den nya modellen , men jag tyckte mer om dem andra !
Sen ett par Mountain Horse ridbyxor , och ett par John Whitaker ridbyxor .
Sjukt nöjd med alla köp !
 


 
 
 
Nu ska jag byta om och åka upp och rida en en tokig liten c-ponny vid namn Joseph , hoppträning gäller , ska kolla om mamma kan filma också !
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0