Helt slut!

Rubriken lyder ! 
Jag är helt sjukt trött efter hoppträningarna !
Joseph gick extremt bra idag förutom att han var lite för pigg i början . Han liksom kokade äver i huvudet och snurrade runt sig själv . Men det fixade vi , på slutet gick han helt perfekt .
Underbara lilla ponny !
Hoppade absolut jättelågt idag men det endast för att han inte har kondition och det är andra gången vi hopptränar sedan vilan .
Jag hoppade mest runt på några hinder i paddocken utan något speciellt mål , hoppade som en bana , alltså flera hinder utan stopp emellan . Är jättenöjd och det känns jättebra att vi snart ska börja tävla !
 
Andra hästen jag hoppade gick också jättebra ! 
Ska börja hoppträna h*n en gång i veckan är det bestämt nu . Om det känns bra och när vi passar tillsammans ska vi även börja tävla ! 
Jag är extremt taggad för det här och jag tror det kommer bli super ! 
 
Nu är jag dock så trött att jag kommer somna när som helst , så jag orkar helt enkelt inte blogga mer , så godnatt med er !
 


Världens finaste d-ponny , jag älskar henne .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0