Dagens Ridpass 17/7

Kom hem från stallet för ett litet tag sedan , vart där hela dagen .
Höll markarbetes lektion för Matilda .
Hon red super och Janni var på bra humör .
Jag hjälpte henne träna på studs och bommar osv .
Höll lektionen i ungefär 1,5 timme .
 
Därefter red jag Joseph lite dressyr i paddocken , red inte länge alls då det regnade extremt mycket just då .
Men han gick fint under den tiden jag red han , han var lite stretig och jobbig men det släppte sen .
Red han på små volter och mjukade upp han lite .
Sen travade och galopperade jag lite längs med fyrkantspåret .
Det var tänkt att Matilda skulle knäppa lite kort på oss under den tiden men eftersom det regnade så extremt så kändes det värdelöst .
 
Men jag tog lite bilder på Matilda och Janni , dock ingen bra kvalité på dem flesta då det var mulet och småduggade hela tiden .
 
 
      
 
 
     
 
 
 
     
 
      
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0