Självförtroende

 
Jag har byggt upp mitt självförtroende något extremt det här året . Jag har slutat titta ner på mig själv . 
Jag är mig själv nu och det är jag extremt stolt över , och jag är extremt mycket gladare pågrund av det .
 
Jag vet faktiskt inte hur jag har blivit så självsäker .
Men jag är nästan aldrig blyg längre , och jag är oftast glad .
En stor mognad och pepp på mig själv tror jag kommer ifrån hästarna och vänner .
Men min mamma har också gett mig en stor del i det .
Hon har tvingat mig att prata med vissa personer och göra vissa saker som jag inte vågat .
Och när man väl gjort det så insåg man att det inte var någon fara .
Hon har gjort mig till en extremt mycket starkare person och jag har nu insett hur mycket man behöver sin mamma i tonåren .
Jag skulle aldrig stå här idag utan henne .
Jag är extremt glad över att min mamma är min mamma och ingen annans .
Tack mamma , jag älskar dig .
 
Det finns självklart dagar då man bara vill försvinna igenom marken , men livet går vidare .
Folk glömmer det ibland , tänk på dem som älskar dig och lägg tid på dem och inte dem som inte bryr sig om dig ordentligt .
 
Folk ska även tänka på vad dem säger till personer , om det gör någon illa så håll det inom dig istället .
Alla tycker illa om någon , men alla behöver inte veta det .
 
Man ska skita i dumma åsikter och ta bra åsikter varmt om hjärtat .
 
Lär er älska er själva , precis som så många andra älskar dig .
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0